Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.01.2016 14:39 - Благодаря ти майко! (По повод на вчерашния ден, посветен на думата "благодаря")
Автор: chaikata Категория: Поезия   
Прочетен: 654 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.01.2016 15:13


Благодаря ти, майко!

Благодаря, че си до мен!

Дори когато съм подпийнал,

изнервен или уморен.

Благодаря, че ме подканваш

със нежен жест да се изкъпя!

Благодаря, че ме предпазваш

преди във локва аз да стъпя.

Благодаря, че ми се караш

когато съм със нокти черни.

Благодаря, че с торта "Гараш"

не даваш да се тъпча безхаберно.

Благодаря, че в ранна доба

ме будиш, за да питаш как съм.

Благодаря, че ми зашиваш джоба

и маратонките ми мажеш с вакса.

Благодаря, че моите нови дънки

изпрала си нощеска със белина.

Благодаря ти, че не различаваш

кетчупа, оцета и зехтина.

Благодаря, че гледаш строго

когато купя вещ по-скъпа.

Благодаря, че ми се караш

когато имам мъх във пъпа.

Благодаря, че пак си сготвила

яхния с много сол и олио.

Благодаря, че ме лекуваш

с компреси от парфюм и фолио.

Благодаря, че ужким без да искаш

ракията ми пак разливаш!

Благодаря, че идваш все навреме

и никога не се успиваш!

Благодаря, че нещо щом напиша

на тебе първа го прочитам.

Благодаря, че ми поля със сладко фиша,

на печалба, за да не разчитам.

Благодаря, че гледаш ме накриво

когато съм облякъл нещо грозно.

Благодаря, че като Владо Далаверов

не ползваш думата "фамозно".

Благодаря, че някак ме отгледа

с деветдесет лева заплата.

Благодаря, че при това не даде

едничък кариес да имам във устата.

Благодаря, че жертваш своето време

за моето семейство и за мен.

Благодаря, че никак не ти дреме

дето синът ти малко луд е и гамен.

Благодаря ти, че си моят най-добър приятел

и егото ми тайно гъделичкаш.

Благодаря, че си инспектор и дознател

и все разследваш и ровичкаш.

Благодаря, че сутрин като станеш

прическата ти не е за пред хора.

Благодаря, че няма да престанеш

незнайно как все да засядаш в асансьора.

Благодаря, че нещо като купиш

с изтекъл срок на годност се оказва.

Благодаря, че като сбъркам не се цупиш,

ами филия със Нутела ми намазваш.

Благодаря, че вечно ме съветваш,

дори когато нямам нужда от това.

Благодаря, че лампата не светваш,

за да пестиш дори от светлина.

Благодаря, че щом разказваш тъжна случка

я караш да изглежда смешна.

Благодаря, че всеки път налучкваш

когато съм направил нещо грешно.

Благодаря, че вечно се лишаваш

от всичко друго, само не от шоколада.

Благодаря, че вечно ми прощаваш

и никога не питаш за награда.

Благодаря, че всичко те боли,

а ти над болката се пак надсмиваш.

Благодаря, че на сина ми

очите против уроки измиваш.

Благодаря, че не празнуваш Осми март

и цвете мразиш да ти подарявам.

Благодаря, че виждаш в мен дете,

но ето ме - аз също остарявам.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chaikata
Категория: Забавление
Прочетен: 65300
Постинги: 47
Коментари: 16
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031