Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.12.2016 13:15 - Срамота! (П'ръва част)
Автор: chaikata Категория: Забавление   
Прочетен: 679 Коментари: 0 Гласове:
0



 Срамота! (П‘ръва част)

 

Ей, в тая държава да не ти стане лошо! Не знам, слънчеви изригвания ли има, що ли, ама съм вдигнал кръвно и направо ще ми експлоадира тила. Главата ми сякаш е потопена във физиологичен разтвор, обаче преди това сложена в менгеме, та белким потъне.

Звъня аз на 112. Вдига ми сънена диспечерка, която дали поради късния час или друго, но разбира, че ми трябва пътна помощ, а не бърза такава. Обяснявам сто пъти, че ми е зле и ми е нужен лекар, но тя си знае нейното и не дава да и се противоречи. Слизам долу и съответно гледам не идва линейка, ами някакъв оплескан с масло комбинезонаджия и иска да ме тегли. Като няма какво друго, решавам да го използвам, така и така настоява да му платя курса. Та, закача ме той за глезена и започва да ме влачи по Цар Борис 3-ти, ужким към Пирогов. Главата ми подскача по паветата и постепенно започва да прилича на нарязан фикус. Кървя обилно, а от ушите ми изтичат всичките 35 грама мозък. За да понамаля триенето се хващам за веригата, но е минус 15 градуса, залепвам за метала и така губя папиларните линии на пръстите си. Пътуваме толкова дълго, че имам чувството, че тоя върти през Копитото. Докарва ме накрая до някаква болница, не знам коя, но не е Пирогов.

Посреща ме рецепционистка, която или току що се връща от маскен бал или се е  гримирала с гръб към огледалото. Насочва ме към гастроентерологията. Аз и казвам, че идвам заради високо кръвно, а тя ми отговаря, че според нея всичко идва от неправилно хранене и по-добре да съм си вървял по етапен ред. Връчва ми брошура на клуба на анонимните вегани и ме праща за клизма и гастроскопия. Правят ми ги, а също превантивно ми вадят и жлъчката. Не боли. За да се възстановя ме настаняват в стая с други оперирани - към 30 парчета. Спиме по четирима на легло и дишаме по график. Оказва се обаче, че хирургът е забравил в мен малък ръчен ВЕФ, въпреки, че операцията е безкръвна - през две дупки. Още първата нощ ВЕФ-а се включва от само себе и хваща радио Белград. Усилен е до последно. Другите болни ме молят да намаля чалгията. Опитвам се някак да се докопам вътрешно до волумето чрез сгъвки и коремни преси – не става. Въпреки музиката задрямвам, но чувам как останалите от стаята планират да ме очистят, като за целта прилагат примери от кримката на Агата Кристи „Убийство в ориент експрес.“ Уплашен изхвърчам в коридора, където попадам на някакъв смахнат, който посред нощ прави странни упражнения тип Пилатес. Колко измамно е първото впечатление. Човекът не е изплискал легена, ами в него пък има забравен Айфон и сега се мъчи тайно да телефонира у дома, та да му донесат цигари и ракия, вместо обичайните портокали.

От гастроентерологията кой знае защо ме пращат в пластичната хирургия. След като и там свършват с мене се явявам отново на рецепцията. Приличам на гайда обърната наобратно. На смяна е същата жена, очевидно току що празнувала Хелоуин, която обаче вече не може да ме познае и ми иска направление за очен лекар. Нямам, а и не разбирам за нея ли е или за мене.

Изписват ме под друго име и тръгвам да се придвижвам към къщи. По пижама и чехли съм, без пари и ходя пеша. Спират ме полицаи за проверка. След операцията нямам нищо общо с фотоса в личната карта и ме прибират по подозрение, че съм минал нелегално границата. Опитват да ми вземат отпечатъци, ама нали нямам папиларни линии заради веригата на пътната помощ и не става. Така полицаите навръзват нещата: брадясал, облечен в пижама (която те мислят, че ми е официалното облекло или някакъв вид носия), без отпечатъци… Ясно, терорист! Сравняват снимката ми в базата данни на Интерпол и се оказва, че там ме има. Вече и аз не съм сигурен кой съм и започвам да им вярвам. 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chaikata
Категория: Забавление
Прочетен: 65289
Постинги: 47
Коментари: 16
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031