Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2018 09:58 - Любов по време на ИКЕА
Автор: chaikata Категория: Забавление   
Прочетен: 2487 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 10.07.2018 10:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Миме, много ме кефиш! Вече три години работим един до друг в ИКЕА - отдел "Рекламации" и не е минал дори ден, в който да не искам да ти кажа колко ме кефиш. Толкова ме кефиш, че направо ме къдриш. Ма, адски ме къдриш.

  Миме, помниш ли когато постъпих на работа? А? Помниш ли как ти се пулех като кукумявка в солариум? Аз не бях сигурен дали да започна, защото до Околовръстното ми е далече, а и много хладно държат в магазина, обаче само като те визирах и си казах – е тая ще е. Ти тъкмо се беше навикала на някакъв лонгур, който беше сглобил грешно едно легло с 2 кутии за съхранение Зонгезанд (SONGESAND– дължина 207см., ширина 103см. и това ми се видя толкова царствено и дори графско.

  Миме, ти си най-добрата. От теб съм се учил да надушвам кога една рекламация е по вина на клиента. Трябва да ти сложат снимката в рамка Фискбо (FISKBO) – височина 73см., ширина 50см. и да окачат тоя разкош над входа на магазина, та белким се научат купувачите да четат по-внимателно инструкциите.

  Миме, не мога да спра да мисля за тебе. Легнал съм си на двора в хамака ми Фредьон (FREDЦN– дължина 200см., ширина 100см., макс.тегло 120 кг., подпрял съм се на възглавницата ми за градински мебели Греньо (GRENЦ) - ширина 59 см., дебелина 15 см. и за пети път почвам да пиша това писмо. Заклевам се обаче, че шести път няма да има, защото изхабих вече три химикалки с гел мастило Фулфьоля (FULLFЦLJA) и повече не съм купил.

  Миме! Миме! Миме, никога няма да забравя как ти се обясних в любов на купона у Симо от секция „Осветление“, как ти се развълнува и се чучна в новото му бежово кресло Екерьо (EKERЦ) – ширина 70см., дълбочина 73 см., височина 75 см. Това беше златен момент. Няма да забравя и какво после става на неговото легло с повдигащ механизъм Гварв (GVARV– дължина 212см., ширина 189см.,на триместния му диван Кивик (KIVIK) – ширина 228см., дълбочина 95см., височина 83см. и най-накрая в трикрилния му гардероб Бримнес (BRIMNES– ширина 117см., дълбочина 50 см., височина 190 см. На това му викат - да си консумираш любовта навсякъде.  Жалко, че на гардероба му паднаха вратичките и всички ни наснимаха дибидюс. Както знаеш, тези снимки обиколиха целия магазин и особено оная дето в задника ми се е забила една закачалка Хьенга (HДNGA) – 5 броя в пакет, но нищо - това е само да покаже колко ни е било хубаво. Аз знаех, че Симо е сменил оригиналните врати с врати Меракер (MERAKER) – ширина 50см., височина 229 см. и го бях предупредил, че не лягат добре, но той е инат като всеки електриджия. Нищо. Поне има някаква символика в името им Меракер – сиреч, явно много мерак сме имали и те за това са паднали.

  Миме, ще ти призная нещо – знаеш, че имам висяща соларна лампа Солвинден (SOLVINDEN) – диаметър 45см. Не че свети лошо, обаче аз всъщност исках да си купя друга лампа - Спака (SPACKA) – диаметър 25см. Тази дето ѝ викаме Спаска. Реших обаче, че ще ревнуваш от  Спаска – касиерката и не си взех. Същото стана и с кърпата за съдове Ели (ELLY)- 4 броя в комплект, както и с плика за завивки и 2 калъфки Еми Рута (EMMIE RUTA) – дължина 220см., ширина 240см. Исках също да си взема и конферентен стол Столян (STOLJAN) – ширина 45см., дълбочина 51см., максимално тегло 110кг., но ми напомни за бившето ти гадже Стоян и се отказах. Същото важи и за изтривалката за врата Борис (BORRIS) – дължина 57см., ширина 38см.

  Миме, обичам те! За мене ти си по-хубава от изкуствено цвете, лале Смюка (SMYCKA) - височина 32см., по-фина си от прозрачни завеси Терезия (TERESIA) – дължина 300см., ширина 145см., по-нежна си от кукичка за пердета Риктиг (RIKTIG– 20 броя в комплект. 

  Миме, помниш ли когато за пръв път дойде в нас на гости? Аз помня всичко. Ти седна в креслото ми Екторп (EKTORP) – ширина 104см., дълбочина 88см., а аз на табуретката Зьодерхамн (SЦDERHAMN) – ширина и дълбочина 93 см. Колко добре, че бях сменил ниските, оригинални крака на табуретката с дървените крака Норсборг (NORSBORG) – 2 броя в комплект, височина 18см. Така можех да те гледам право в очите.

  Миме, сега вече, когато си, както се казва „прелъстена“, мога да ти призная, че тази среща я бях планирал цялата. Бях запалил ароматизирана блок свещ Нюнтнинг (NJUTNING) – 3 броя в комплект и то само за да осветява снимката ти в рамка Фрьосакул (FRЦSAKULL) – височина 28см., ширина 13см. Беше красиво, нали? Може и да не си разбрала, но всичко в нас носеше послание. Послание за любов и правене на любов, за страст и обмяна на флуди. Най-силното от тях обаче вложих в подбора на чашите. Ако помниш, започнахме с лек аперитив в чаша Планера (PLANERA) – височина 20см., обем 30 целулитра, с което исках да ти покажа, че съм планирал цялата вечер? После пихме по едно вино в чаша Свалка (SVALKA) – 300 милилитра, 6 броя в комплект, за да знаеш, че ше бъдеш сваляна. Държах в тази област да не стане объркване. Може би обърна внимание на гарафата Контролант (KONTROLANT) – височина 21см., обем 1 литър, с която исках да ти покажа, че всичко е под контрол, както и на салфетките Фантастиск (FANTASTISK) – 40 на 40 сантиметра, 50 броя в комплект, с които пък ти подшушвах, че вечерта ще е фантастична. Дано не прекалих с ликьора в чаши Кална (KALLNA) – височина 11см., 6 броя в комплект, с които благоволих да ти разкрия, че желая да правим любов навсякъде, дори и в градината, където да се окаляме.

Миме, това пък, че ти беше донесла сок от бъз в бутилка с тапа Коркен (KORKEN– височина 29см., обем 1 литър, беше много хитър ход, с който ми показа, че разговорът ще е на ниво и ще се затапваме един друг. Благодаря ти!

Миме, не знам дали обърна внимание, че подложките ми за маса са по-евтините Мьерит (MДRIT) – дължина 45см., ширина 35 см., а не префърцунените Снобиг (SNOBBIG) – дължина 45 см., ширина 33см., с което пък исках да ти демонстрирам, че не съм сноб и съм земно момче.

  Миме, много се радвам, че си разчела правилно посланието, което ти изпратих, отваряйки вградената ми съдомиялна Хигиениск (HYGIENISK) – ширина 59,6см., дълбочина 55см., кабел 1,5 метра. Да същата, която наричаме „хигиенист“. Едно, че държах да знаеш, че съм чист и поддържан човек, а с дължината на кабела пък намекнах за някои дадености, в които ти по-късно сама се увери. Надявам се, нямаш рекламации.

  Миме! Миме, може би помниш, че завършихме с фрапе, което разбих с миксера за фрапе, наречен с прозаичното Продукт (PRODUKT) – дължина 20 см., с което намерих за уместно да ти покажа, че не съм продукт на времето си и имам разностранни интереси. Върху това име специално бих поразсъждавал доста, тъй като не мога да разбера, с какво именно миксера за фрапе е заслужил подобно обобщаващо заглавие. Няма да скрия от теб, че и доста други наименования в магазина ме смущават. Много пъти съм се чудил, защо съдът за задушаване от неръждаема стомана е кръстен Стабил (STABILили един от кухненските плотове Молекула (MOLLEKULLA). Че първият е стабилен – стабилен е, а че вторият е направен от молекули – направен е, но поради каква причина именно така?

  Миме, в този ред на мисли – моля не тълкувай погрешно името на подаръка ми – ножици Тройка (TROJKA) – 3 броя в комплект! Не намеквам нищо, просто видях, че нямаш с какво да режеш лъжливите рекламации.

  Миме, обичам те! До утре на щанда!



Тагове:   мебели,   обич,   Миме,   щанд,   тройка,   любов,   ИКЕА,   IKEA,   рекламации,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chaikata
Категория: Забавление
Прочетен: 65881
Постинги: 47
Коментари: 16
Гласове: 40
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930